پرده برقی

سوالات متداول پرده برقی یا شید رول برقی

این صفحه به برخی از رایج ترین سوالات در مورد پرده های برقی پاسخ خواهد داد. امیدواریم با پاسخگویی به پرسش‌های متداول به شما کمک کنیم تا پرده برقی مناسبی را برای منزل و یا محیط کار خود انتخاب و خرید کنید.

پرده‌های برقی، پرده‌های هستند که مجهز به موتور برقی بوده و به کمک ریموت (پرده ریموتی)، اپلیکیشن گوشی هوشمند و یا ادغام در سیستم خانه هوشمند، از راه دور باز، بسته یا تنظیم می‌شوند.

از لحاظ جهت حرکت دو نوع پرده برقی وجود دارد: پرده‌های بالارو، پرده‌های کناررو. جهت آشنایی بیشتر اینجا کلیک نمایید.  همچنین از لحاظ نوع پارچه و کارایی آن، انواع مختلفی از قبیل شید رول، پرده بلک اوت و سان اسکرین و … وجود دارد که در صفحه محصولات هوش سازه عملکرد هر کدام به اختصار توضیح داده شده اند.

پرده های برقی یا با باتری کار می کند و به صورت شارژی هستند و  یا به سیستم برق خانه متصل می شود.

هر چند نصب پرده برقی شارژی به علت عدم نیاز به سیم کشی آسان تر می باشد، توجه داشته باشید که برای پرده های بزرگ و سنگین نوع شارژی مناسب نمی باشد. در کل با توجه به پایین بودن عمر باتری های موجود در بازار و نیز نیاز مکرر آنها به شارژ، خرید پرده برقی شارژی و باتری دار توصیه نمی گردد.

پرده های برقی مزایای متعددی از جمله راحتی، حفظ حریم خصوصی، کنترل دقیق نور، صرفه جویی در مصرف انرژی، ایجاد فضای زندگی مدرن و شیک و … را دارند. با مزایای پرده برقی بیشتر آشنا شوید.

بله می توانید کلیه پرده های موجود خود را برقی نمایید. یکی از خدماتی که هوش سازه ارائه می دهد، برقی کردن انواع پرده بالارو و کناررو می باشد.

پاسخ بستگی به سازنده پرده برقی دارد . پرده برقی های نایس را می توانید به راحتی به سیستم خانه هوشمند خود وصل کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، اینجا کلیک نمایید.

پرده های برقی با کیفیت به گونه ای طراحی شده اند که بی سر و صدا کار کنند. با این حال، سطح سر و صدا ممکن است بسته به مدل و کیفیت موتور متفاوت باشد. پرده برقی نایس با سطح نویز کمتر از 40 دسیبل، بی صدا ترین پرده برقی موجود در بازار می باشد.

بله، پرده های برقی به طور کلی به راحتی نصب می شوند. مدل هایی که با باتری کار می کنند بسیار ساده هستند زیرا نیازی به سیم کشی ندارند. در مورد پرده های غیر شارژی، معمولا” نصب توسط پرسنل شرکت ارائه دهنده انجام می شود.

نگهداری پرده های برقی نسبتاً ساده است. پرده ها و قطعات پرده از جمله ریل را به طور منظم طبق دستورالعمل سازنده تمیز کنید. علاوه بر این، باتری ها را بررسی کنید (در صورت وجود) و اطمینان حاصل کنید که اتصالات الکتریکی ایمن هستند.

قیمت پرده برقی نابع عوامل مختلفی از جمله نوع و کیفیت پرده‌ها، اندازه پنجره‌ها، , کیفیت موتور، سیستم کنترل و برند موتور، می باشد. اگر قصد خرید پرده برقی را دارید توصیه می شود از خرید موتورهای چینی و بی کیفیت خوداری نمایید، چرا کهه پس از مدتی مجبور به تعویض و یا تعمیر آنها با هرینه های بیشتری می شوید. توصیه می شود مقاله راهنمای حرید پرده برقی را مطلعه نمایید. جهت دریافت لیست قیمت پرده برقی نایس، با کارشناسان هوش سازه تماس حاصل نمایید.

نیاز به راهنمایی بیشتری در مورد پرده های برقی دارید؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید. هوش سازه به عنوان نماینده انحصاری پرده برقی نایس ایتالیا،  آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیران می باشد.