برقی کردن پرده

برقی کردن پرده

آیا از اینکه هر روز پرده های خود را باز و بسته کنید خسته شده اید؟ دوست دارید بدون اینکه از جایتان بلند شوید، به راحتی با یک ریموت کنترل پرده منزل و یا محل کار خود را کنار بزنید؟ آیا ترجیح می دهید به صورت خودکار و در ساعاتی از روز از نور طبیعی استفاده کنید؟ چاره کار استفاده از موتور برقی است.

پرده برقی کناررو

شرکت هوش سازه ارائه دهنده راهکارهای بدیع برای تبدیل پرده های معمولی به پرده برقی و کاملا هوشمند است. مهندسان ما در برقی کردن پرده‌ها و انواع آن از جمله پرده های معمولی کنار رو و بالا رو تخصص دارند. چه پنجره شما کوچک باشد و  و چه تعداد زیادی پنجره بزرگ داشته باشید، ما می توانیم در کوتاهترین زمان ممکن و در محل شما، پرده های آنها را برقی و یا هوشمند کنیم.

با برقی کردن پرده ها و به اصطلاح تبدیل آنها به شید رول برقی، نه تنها زیبایی و هوشمندی را به فضای خود می آورید، بلکه از مزایای ذیل نیز بهرمند می شوید.

مزایای برقی کردن پرده

  • راحتی : استفاده از پرده های برقی به شما این امکان را می دهند که پرده های خود را با فشار ساده یک دکمه یا از طریق یک سیستم اتوماسیون خانه هوشمند کنترل کنید. این راحتی مخصوصاً برای پنجره‌های بزرگ، و یا زمانی که چندین پرده برای کار همزمان دارید حائز اهمیت است.
  • ادغام با سیستم‌های خانه هوشمند:می توان پرده های برقی ما را با استفاده از یک ریموت کنترل، سوئیچ دیواری، و یا اپلیکیشن تلفن همراه به راحتی استفاده کرد. همچنین می توانید سناریو های متفاوتی برای هر مناسبتی ایجاد کنید تا پرده ها بر اساس آن و به میزان لازم، باز یا بسته شوند.
  •  افزایش ایمنی و امنیت: می توانید پرده برقی خود را به گونه ای برنامه‌ریزی کنید که حتی در مواقعی که در محل نیستید باز و یا بسته شوند، و بدین ترتیب احتمال دارد سارقین با خیال آنکه حضور دارید، از سرقت منصرف شوند.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی: با برقی کردن پرده های خود، امکان کنترل بر میزان نور طبیعی و دمای اتاق به دست می آورید. در طول ماه‌های گرم تابستان، می‌توانید پرده‌های خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید تا در ساعات اوج گرما در روز بسته شوند. یا در زمستان، می‌توانید پرده‌های خود را به صورت خودکار باز کنید تا گرمای طبیعی و نور خورشید وارد شود و به گرم کردن محیط کمک کنید.
  • راحتی استفاده توسط معلولین و یا سالمندان: پرده های برقی راه حلی عالی برای افراد دارای معلولیت یا ناتوانی های محدود است. با استفاده از ریموت و یا ادغام خانه هوشمند، پرده ها به راحتی و یا به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند.

برقی کردن پرده توسط هوش سازه

استفاده از موتور برقی نایس ایتالیا

هوش سازه به عنوان نماینده انحصاری نایس ایتالیا در ایران، برای برقی کردن پرده از موتورهای برقی نایس استفاده کرده و از موتورهای چینی و بی کیفیت موجود در بازار استفاده نمی کند.

گارانتی تعویض 40 ماهه

با گارانتی تعویض طولانی مدت موتور های  نایس ایتالیا، از پرده برقی خود با اطمینان خاطر استفاده نمایید.

بی صدا ترین و با کیفیت ترین مکانیزم

با موتورهای بی صدا و با کیفیت ما، آمیزه ای بی‌نظیر از آرامش و راحتی را در استفاده از پرده هوشمند خود تجربه خواهید کرد.

مشاوره، اندازه گیری و اجرا در محل شما

هوش سازه با کادری مجرب و دوره‌دیده در برقی کردن پرده و اجرای مکانیزم‌های اتوماتیک و هوشمند، و با استفاده از ابزارها و تجهیزات مناسب، عملیات نصب را با کیفیتی بالا و در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

امکان برقی کردن انواع پرده

انواع پرده و شید بالارو، کنار رو، زبرا، سان اسکرین، شید رول و بلک اوت قابل برقی کردن و هوشمند شدن توسط ما می باشد.

استفاده از یک موتور برای پنجره های بزرگ

ما توانایی اجرای پروژه‌های پرده برقی را برای پنجره‌های بزرگ به صورت یکپارچه داشته و با تجربه و دانش فنی می‌توانیم بهترین راهکارها را در امر نصب و اجرا ارائه دهیم.

همین حالا با ما تماس حاصل نمایید

کارشناسان ما جهت مشاوره و یا ثبت سفارش برقی کردن پرده آماده خدمت رسانی به شما می باشند.