تعمیرات و نصب پرده

دوخت، تعمیر ونصب انواع پرده در تهران

نصب پرده به صورت صحیح، نقش مهمی در کیفیت عملکرد و جذابیت کلی هر فضایی دارد. علاوه بر این، نصب ایمن و مطمئن پرده ها از جمله پرده های شید رول و یا پرده های برقی، از حوادث ناشی از افتادن آن ها جلوگیری کرده و عملکرد روان آنها را هنگام باز و بسته کردن تضمین می کند.

همچنین، از آنجاییکه پرده ها در طول زمان به دلیل عواملی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استفاده مکرر و آسیب های تصادفی مستعد ساییدگی و پاره شدن هستند، تعمیرات به موقع به افزایش طول عمر پرده ها کمک کرده و از خراب شدن بیشتر و نیاز به تعویض پرهزینه جلوگیری می کند.

نکات مهم در نصب انواع پرده

مهم ترین نکاتی که در نصب انواع پرده باید به آن توجه نمود عبارتند از:

  • انتخاب محل مناسب:  مکان نصب، باید با در نظر گرفتن اندازه پنجره، ارتفاع دیوار، و امکان مونتاژ پرده، به صورت صحیح انتخاب گردد.
  • ابزار و تجهیزات: قبل از نصب باید اطمینان حاصل نمود که ابزار و تجهیزات لازم، از جمله دریل، پیچ و مهره، ابزار اندازه‌گیری و … مهیا باشند.
  • توجه به نوع نصب: بسته به نوع پرده، روش نصب ممکن است متفاوت باشد. پرده های بالا رو، کنار رو و شید رول، هرکدام روش نصب متفاوتی دارند.
  • تنظیم و رگلاژ: پس از نصب، پرده را باید رگلاژ کرد و اطمینان حاصل نمود که مکانیزم های پرده درست عمل می‌کنند و در صورت لزوم، تعمیرات لازم را اعمال کرد.

مراکز معتبر تعمیرات و نصب پرده

برای تعمیرات و نصب پرده، کرکره، شیدرول و پرده زبرا و … بهتر است به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید تا از مشکلات متداول مانند هزینه‌های اضافی و غیرضروری که توسط اشخاص غیر متخصص به شما تحمیل می‌شوند، جلوگیری نمایید.

علاوه بر این، مراکز معتبر از قطعات استاندارد استفاده کرده و از کیفیت بالای لوازم اطمینان حاصل می‌کنند و در انتها نیز پس از انجام تعمیر و یا تصب پرده، به شما ضمانت می دهند.

خدمات تعمیرات و نصب پرده هوش سازه

شرکت هوش سازه عملیات تعمیرات و نصب انواع پرده را به شرح ذیل ارائه می نماید :

  • نصب انواع پرده برقی و شیدرول دستی و انواع آن
  • رفع ایرادهای نصبی، مشکلات گیربکس و کرکره
  • انجام خدمات دوخت پارچه پرده
  • تعمیرات یا تعویض لوله و اکسسوری‌های پرده
  • تعویض و تعمیر انواع موتورهای پرده برقی
تعمیر و نصب پرده

هوش سازه، به عنوان اولین ارائه‌ دهنده خدمات نصب پرده، دوخت و تعمیرات پارچه و کرکره به صورت رسمی در ایران فعالیت می‌کند. با اعتماد به ما، بهترین خدمات را در این زمینه دریافت خواهید کرد. ما با سال ها تجربه و تیمی از متخصصان ماهر، نصب و تعمیر پرده های شما را با نهایت دقت اجرا و تضمین می کنیم.

همین حالا با ما تماس حاصل نمایید

کارشناسان ما جهت مشاوره و یا ثبت سفارش تعمیر و نصب پرده آماده خدمت رسانی به شما می باشند.