پرده ریموتی

پرده ریموتی یا پرده کنترلی

پرده ریموتی یا پرده کنترلی، نوعی پرده برقی است که با استفاده از ریموت کنترل توسط کاربر باز و بسته می شود. در واقع موتور پرده برقی، پرده را به بالا یا پایین و یا به چپ و راست حرکت می دهد.

مزایای پرده ریموتی

راحتی

تصور کنید زمانی که تلویزیون‌ها هنوز ریموت کنترل نداشتند. برای هر بار تغییر کانال یا تنظیم صدا، باید از جایتان بلند می شدید، به سمت تلویزیون می رفتدید و دکمه‌ها را فشار می دادید. اما با ظهور ریموت‌ها، همه چیز تغییر کرد. حالا می‌توانید به راحتی از راه دور، تنظیمات را انجام دهید و لذت تماشای تلویزیون را بیشتر کنید.

همانطور که ریموت‌ها در تلویزیون‌ها تحولات و راحتی زیادی ایجاد کردند، پرده‌های ریموتی هم باعث ایجاد راحتی و لذت برای ما شده‌اند. دیگر نیازی نیست برای بستن یا باز کردن پرده‌ها، هر بار از جا بلند شده و این کار را به طور دستی انجام دهیم.  این مزیت کنترل پرده‌ها از راه دور، به ویژه زمانی که چندین پرده داریم و یا وزن پرده‌ها زیاد است، بیشتر به چشم می آید.

پرده ریموتیتلویزیون ریموت دار

افزایش کارایی پرده ها و استفاده از نور طبیعی

از آنجایی که باز و بسته کردن پرده های سنتی کاری سخت و پر دردسر هست، به خصوص وقتی دسترسی به محل پرده ها سخت باشد، عملا پرده ها بعد از مدتی، کارایی چندانی در تنظیم نور محیط نخواهند داشت. با داشتن پرده ریموتی شما در طی روز، و در هر زمان که اراده کنید می توانید پرده های منزل و یا محل کارتان را کنار بزنید و از نور طبیعی آفتاب بهرمند شوید و در هنگام شب، با بستن پرده ها حریم خصوصی خود را پوشش دهید.

پرده ریموتی نایس

ریموت پرده برقی نایس

شرکت ایتالیایی نایس ، از جمله تولیدکنندگان برتر پرده برقی در جهان است که با ریموت کنترل‌های هوشمند خود، امکان کنترل مدیریت پرده‌ها، روشنایی، سایه‌بان، کرکره‌ها و بسیاری از اتصالات خانگی را به شما می‌دهد. پرده برقی های نایس امکان کنترل همزمان با ریموت و همچنین اپلیکیشن تلفن همراه را دارند.

هوشمندسازی با ریموت کنترل نایس

ریموت 99 کانال نایس ، امکان مدیریت پراغ ها روشنایی سایه بان کرکره ها پرده ها برقی دارای قابلیت دادن برنامه زمانی ، گروهی ، سناریو سازی دارای LCD ، با باتری قابل شارژ ، امکان نصب روی دیوار

ریموت کنترل ال سی دار شرکت نایس، فقط برای کنترل پرده ها طراحی نشده است. این ریموت کنترل علاوه بر اینکه توانایی کنترل 99 تا پرده را به صورت همزمان دارا می باشد، با آن می توان انواع سناریوهای ورود و خروج منزل یا شب و روز و … را تعریف نمود. علاوه بر آن امکان کنترل روشنایی بدون نیاز به بازسازی و تخریب و با همان سیستم سنتی کارشده در منزل نیز وجود دارد. ترکیب این دو، این امکان را فراهم می سازد که با این ریموت هوشمند بتوانید تمامی سناریوهای لذت بخشی را ایجاد نمایید.

به عنوان مثال، درشب و هنگام خواب با فشاردادن یک دکمه که در آن سناریو شب تعریف شده است، تمامی پرده ها بسته و لامپها خاموش می گردند. در هنگام صبح می توانید ساعتی را ست کنید که پرده ها باز شوند و با شبیه سازی طلوع خورشید از خواب بیدار شوید.

اگر به پرده های هوشمند علاقه مند هستید، توصیه می کنیم مقاله پرده برقی هوشمند را مطالعه کنید.