پرده برقی با ریموت

پرده برقی یا شید رول برقی چه مزایایی دارد؟

شید رول یا پرده برقی، نوعی پرده است که با استفاده از یک موتور برقی باز و بسته می شود. پرده‌های برقی با توجه به امکانات و مزایایی که ارائه داده اند، به تدریج جایگزین پرده های سنتی گشته اند. در این مقاله به بررسی مزایای خرید پرده برقی می‌پردازیم و تأثیرات مثبت آن را بر روی کیفیت زندگی و راحتی کاربران بررسی می‌کنیم.

راحتی پرده برقی

با استفاده از یک ریموت کنترل یا گوشی هوشمند، به راحتی می توانید پرده های برقی را از راه دور باز و بسته کنید. بدین ترتیب با عدم نیاز به کنار زدن و یا بالا پایین کردن دستی پرده ها احساس راحتی منحصر به فردی را تجربه خواهید کرد. این احساس را وقتی که مجبور باشید در طول روز و در چندین نوبت، تعدادی پرده را باز و بسته کنید، بیشتر لمس خواهید کرد. کنار زدن دستی پرده های سنگین و یا تمام قد پنجره های بزرگ نیز در دراز مدت کار سخت و طاقت فرسایی است، که با خرید یک پرده برقی قدرتمند، این مشکل رفع می شود.

پرده سنتیپرده برقی

افزایش امنیت

شید رول برقی را می توان با استفاده از اپلیکیشن و یا به صورت خودکار و برنامه ریزی شده، در طی شبانه روز باز و بسته کرد. بنابراین برای مواقعی که در منزل، محل کار و یا ویلای خود نیستید، می توانید با باز و بسته کردن پرده ها، وانمود کنید که در محل حضور دارید و درنتیجه سارقان احتمالی که مکان شما را زیر نظر دارند را از سرقت منصرف کنید.

پرده برقی و پوشش حریم خصوصی

بسته به نوع پارچه، مانند پارچه های پرده بلک اوت و یا برخی از شید رول ها، پرده های برقی از بیرون دید ندارند و بنابراین حریم خصوصی شما را کاملا تحت پوشش قرار می دهند.

پرده بلک اوت

قابلیت استفاده توسط سالمندان و افراد کم توان

افراد کم توان می توانند پرده های برقی را با استفاده از ریموت کنترل باز و بسته کنند. همچنین، با برنامه‌ریزی زمانبندی، پرده‌ها می توانند به طور خودکار باز و بسته شوند.

صرفه جویی در مصرف انرژی

پرده برقی می تواند به شما کمک کند تا در هزینه های انرژی خود صرفه جویی کنید. هنگامی که پرده ها بسته هستند، می توانند از ورود گرما یا سرما به خانه شما جلوگیری کنند.

طراحی زیبا و جذاب شید رول های برقی

به دلیل طراحی‌های متنوع و زیبا،پرده برقی ها در دکوراسیون داخلی، معماری داخلی ساختمان و مخصوصا اداره ها و اتاق مدیریت و جلسات، نقش بسیار مهمی دارند. شید رول ها از انواع متنوعی از پارچه‌ها، الگوها و رنگ‌ها تشکیل شده‌اند و به کاربران امکان انتخابی مطابق با سلیقه و سبک دلخواهشان را می‌دهند.

دوام و عمر طولانی پرده های برقی

در صورت تولید موتور و ریل پرده برقی توسط یک برند معتبر، پرده های برقی دارای دوام و عمر بالا هستند و کاربران بتوانند برای مدت طولانی‌تری از آن‌ها بهره‌مند و از هزینه‌های مکرر تعمیر و یا تعویض در امان باشند. شناسایی تامین کنندگان معتبر بازار پرده برقی، روش هایی دارد که توصیه میکنیم مقاله راهنمای خرید پرده برقی هوش سازه را مطالعه نمایید.

سهولت نگهداری و تمیزی

باز و بسته کردن پرده ها به صورت دستی، باعث تماس بیشتر دست با آنها و در نتیجه کثیفی سریعتر پرده ها و شیدها می گردد. بنابراین با خرید پرده برقی دیگران نگران ایجاد لکه و چربی بر روی پرده های خود نباشید.

لذت بردن از مناظر با استفاده از پرده برقی

در ویلا و یا منزل، در هر لحظه، با کنار زدن یا بالا بردن پرده های خود با ریموت کنترل، از مناظر بیرون لذت ببرید. همچنین با استفاده از شید اسکرین ها، حتی وقتی پرده ها پایین هستند نیز در حین بهرمندی از نور ملایم خورشید، ویوی بیرون را نیز داشته باشید.

پرده سان اسکرین

جلوگیری از تغیر رنگ دیوار و مبلمان

پرده‌های برقی سان اسکرین باعث می‌شوند تا نور مستقیم خورشید و اشعه مضر آفتاب به محیط نفوذ نکند. این امر از زرد شدن و یا تغیر رنگ دیوار ها و مبلمان شما جلوگیری می کند.

سازگاری پرده برقی با خانه هوشمند

شید رول های هوشمند، معمولاً دارای قابلیت اتصال به دیگر سیستم‌های خانه‌ هوشمند هستند. این امکان به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده از موبایل یا دستگاه‌های دیگر، پرده‌ها را به‌طور اتوماتیک کنترل کند و راحتی بیشتری را تجربه کند.

استفاده بهینه از نور خورشید

با شید رول های برقی از نور طبیعی روز استفاده و از اشعه مضر ماورای بنفش نیز در امان باشید. پرده های برقی با ایجاد راحتی در باز و بسته شدن، کاربری بیشتری به پرده ها می بخشند و درنتیجه می توانیم در طی روز نه تنها خود از روشنایی طبیعی استفاده کنیم، بلکه گیاهان و گلدان های را نیز از نور آفتاب بهرمند سازیم.

نتیجه گیری

راحتی کاربری، امنیت، حفظ حریم خصوصی، صرفه‌جویی در انرژی، دوام و زیبایی طراحی از جمله مزایای انواع پرده برقی می‌باشند. همچنین این پرده ها، قابلیت اتصال به سیستم‌های خانه هوشمند، امکان مدیریت نور و تماشای مناظر خارجی را نیر فراهم می‌کند.

در پایان لازم به ذکر است همه این مزایا به شرطی است که کیفیت موتور پرده برقی و ریل پرده آن، مطابق با استاندارد های جهانی باشد. وگرنه در غیر این صورت، استفاد از پرده برقی لذت بخش نخواهد بود. در واقع موتور های بی کیفیت با ایجاد سر و صدای زیاد، سرعت کم باز و بست و همچنین خرابی‌های مکرر باعث آزار و اذیت شده و تجربه ناموفق کاربری را رقم خواهند زد.

Nice

آیا می دانید Nice، تولید کننده بی صداترین، پر قدرت ترین و سریع ترین پرده برقی حال حاضر اروپا می باشد؟