پرده برقی

پرده برقی : مشخصات، قیمت و خرید شید رول برقی نایس

پرده برقی یا شید رول برقی های نایس دارای یک موتور برقی می باشند و به راحتی با استفاده از ریموت کنترل و یا از طریق سیستم‌های هوشمند باز و بسته می شوند.

هوش سازه، نماینده انحصاری شرکت نایس ایتالیا در ایران، به عنوان مجری و تامین کننده، مجموعه ای متنوع از پرده برقی و دستی را مطابق با استانداردهای روز اروپا فراهم آورده است.

  •  مجری پروژه‌ های شید رول برقی پنجره های با ابعاد بسیار بزرگ به صورت یکپارچه
  •  قوی ترین، بی صداترین، پرسرعت ترین موتور پرده برقی حال حاضر اروپا
  •  بهره گیری از نوین ترین تکنولوژی روز دنیا در شید رول برقی هوشمند
  •  ساخت ایتالیا
پرده برقی

کلیه شید رول های برقی های نایس با 40 ماه گارانتی تعویض کالا و 10 سال خدمات پس از فروش هوش سازه ارائه می‌شوند.

پرده برقی های نایس را در فضا های مختلفی می توانید استفاده نمایید. استفاده نمود. در منازل، این پرده‌ها معمولا در اتاق‌ نشیمن، اتاق خواب، اتاق کودکان و … نصب می شوند و در محیط‌ های تجاری و اداری مانند دفاتر، رستوران‌ها، هتل‌ها و بیمارستان‌ها، کافی شاپ ها، بانک ها و … نیزمی توان آنها را بکار برد.

انواع پرده برقی نایس

به طور کلی پرده های برقی های نایس به دو دسته ی بالارو و کناررو تقسیم می گردند.

پرده برقی بالارو

پرده برقی بالا رو

به پرده هایی که به صورت عمودی باز وبسته می­ گردند، پرده بالارو گفته می شود. در پرده برقی بالارو به جای زنجیرهای دستی که درگذشته برای باز و بسته کردن در کنار پرده قرار ­می دادند، پرده بوسیله موتور که توسط ریموت یا سیستم هوشمند خانه کنترل می ­شود، بالا و پایین می رود.

پرده برقی کناررو

پرده برقی کنار رو

پرده برقی کناررو یا ریل برقی مانند پرده های سنتی به صورت افقی باز و بسته می ­شود. عملیات باز و بسته کردن توسط موتور پرده برقی کناررو و یک ریل سوپر که موتور پرده بر روی آن سوار می شود، انجام می­ گردد. عملیات کنترل، توسط ریموت کنترل ها یا سیستم هوشمند ساختمان انجام می شود. پرده های کناررو برقی می توانند از وسط باز شو یا از کنار باز شو باشند.

مشخصات و قیمت پرده برقی های نایس

مشخصات فنی

  • موتور برقی قدرتمند

    موتور پرده قدرتمند نایس، امکان اجرای پرده برقی را برای بزرگترین پنجره ها به صورت یکپارچه و با یک موتور فراهم می آورد. این امر علاوه بر افزایش زیبایی پرده ها و به طبع آن دیزاین محیط، تا میزان زیادی هزینه ها را کاهش می­ دهد.

    موتور پرده برقی نایس

  • بی صداترین پرده برقی بازار

    شید رول های نایس با سطح نویز کمتر از 35 دسی‌بل، در عمل به صورت کاملاً بی صدا می باشند. در واقع، با استفاده از موتور پرده های سایلنت نایس، به همراه اکسسورهای ارجینال و طراحی شده توسط گروه مکانیک هوش سازه، بی صداترین مکانیزم های پرده برقی به کاربران ارائه می گردد.

  • موتور برقی بسیار سریع

    موتور برقی نایس ایتالیایی

    موتور های نایس با سرعت 24 تا 48 دور در دقیقه، سریع‌ترین موتور پرده برقی در بازار می باشند. همچنین امکان تنظیم سرعت موتور ، به مقدار دلخواه نیز وجود دارد.

  • تنها موتور دارای تکنولوژی TTBUS

    TTBUS پروتکل اختصاصی موتور پرده برقی نایس می باشد که امکان کنترل همزمان چند پرده به صورت همزمان را مهیا می­ سازد. این باس هزینه کابل کشی و ماژول های هوشمند سازی را تا حد زیادی کاهش می ­دهد.

  • شروع و پایان آرام

    شروع و پایان آرام پرده بر کارایی و کیفیت موتور آن می افزاید، و همچنین تجربه مطلوبی را برای کاربر ایجاد می کند.

  • عمر طولانی بدون تغییر کیفیت در عملکرد

    موتورهای پرده نایس برای عرضه در بازار اروپا، دارای بالاترین استانداردهای ساخت می باشد. دریافت گواهی تایید از معتبرترین آزمایشگاههای تست در اروپا و آمریکا، این کمپانی را به عنوان برترین تولید کننده موتور پرده در بازار قرار داده است.

  • امکان هوشمند سازی

    کمپانی نایس ایتالیا به عنوان یک کمپانی چند ملیتی و پیشرو در تکنولوژی های نوین شناخته می شود. با یک کنترلLCD دار انواع سناریوهای هوشمند باز و بسته کردن پرده های برقی را به راحتی برای خود تعریف کنید. همچنین با ماژول Core نایس، می­توانید از طریق بستر اینترنت از راه دور پرده های خود را کنترل نمایید.

  • نصب کاملا سریع و راحت

    کلیه محصولات نایس توسط پرسنل مجرب و دوره دیده هوش سازه نصب در کوتاهترین زمان می‌شوند.تعمیرات و نصب پرده

پرده برقی نایس و ساختمان هوشمند

یکی از مزایای کلیدی پرده برقی های نایس، سازگاری آنها با فناوری های خانه هوشمند است. می توان آنها را در سیستم های اتوماسیون ساختمان ها ادغام و از راه دور از طریق برنامه های تلفن همراه یا دستورات صوتی کنترل کنید. این بدان معناست که حتی زمانی که خارج از خانه هستید می‌توانید بدون زحمت پرده‌های خود را بالا و یا پایین کنید.
حتی در صورت عدم وجود زیرساخت هوشمند نیز می توان از موتورهای پرده و شیدرول رسیوردار استفاده کرد. در این صورت موتور شیدرول برقی با کمک ریموت‌های قابل برنامه ریزی و بستر اینترنت قابلیت پیاه سازی انواع سناریو های خانه هوشمند را خواهد داشت.

بدین ترتیب شما به سادگی می توانید با سناریو های مختلف کنترل و مدیریت پرده های برقی خود را به دست بگیرید و تنها با یک ریموت پرده هایتان را به پرده هوشمند تبدیل کنید.

ریموت پرده برقی نایس

نمونه پروژه های اجرا شده هوش سازه

شید رول برقی بالا رو در مجتمع اداری رزمال

پرده برقی کنار رو در مجتمع مسکونی زعفرانیه

قیمت پرده برقی نایس

جهت ثبت سفارش خرید پرده برقی بالارو، مشاوره رایگان و یا اطلاع از قیمت‌ ها ، همین الان تماس بگیرید. هوش سازه  شما را  در تمام مراحل انتخاب، خرید، ارسال و نصب همراهی خواهد کرد.

تلفن همراه : 09101437530

تلفن : 02122676701

سوالات متداول

شرکت هوش سازه به عنوان نمایندگی انحصاری Nice ایتالیا ، به شما تضمین می دهد که تمامی موتورهای پرده بالارو ، شید و زبرا ، تماما ساخت نایس ایتالیا بوده و این موضوع قابل پیگیری می باشد.

گروه Nice مفتخر است که موتورهایی با استاندارد CE را به شما عزیزان عرضه نماید که خود این استاندارد گویای تولید تمام قطعات در اروپا ، از قبیل موتور های پرده برقی بالارو و اکسسوری های آن ها می باشد.

موتورهای پرده بالارو و کناررو دارای تنوع بالایی هستند و به جرات می توان گفت بی صدا ترین پرده های برقی بالارو و کناررو دنیا ، موتورهای Nice می باشند. سری موتور های Era Inn ، در کنار تکنولوژی بی نظیر خود ، بی صدا ترین موتور ها با صدای تنها 33 دسیبل می باشند در حالی که دیگر موتورهای توبلار پرده های برقی صدایی بیش از 40 دسیبل دارند

تمامی موتورهای پرده برقی Nice ، اعم از بالارو ، کناررو ، شید ، اسکرین و زبرا ، دارای وارانتی تعویض موتور به مدت 40 ماه می باشند.

خدمات نصب و راه اندازی ، انجام سناریو ها و نیاز های شما نیز توسط متخصصین مجرب هوش سازه که به صورت مستقیم توسط اساتید شرکت Nice آموزش دیده اند اجرا می شوند. هوش سازه در نصب، راه اندازی و انجام خدمات ملزم به رعایت کلیه ضوابط استاندارهای اروپا می باشد.

موتورهای پرده برقی بالارو و کناررو Nice ، دارای مدل های متنوع هوشمند و رسیوردار می باشند. موتورهای پرده برقی 3 سیم (چپ گرد-راست گرد-کامن) با دو سیم فاز و یک سیم نل ، مناسب ترین انتخاب برای سیستم های هوشمند می باشد. همچنین موتورهای پرده برقی رسیوردار Nice نیز ، با تکنولوژی انحصاری TTBus امکان اتصال به سیستم هوشمند منزل شما را دارند.

با توجه به پروژه های اجرا شده و نصب و راه اندازی پرده بالارو شید تا عرض 6 متر و پرده های کناررو برقی تا عرض 12 متر ، نگران ابعاد پنجره خود نباشید. موتور های پرده برقی بالارو و کناررو Nice تمام ابعاد را پوشش می دهند .

خیر ، هیچ نیازی به سیستم های هوشمند و کابل کشی های متعدد ندارید ، برای هوشمند سازی پرده های برقی و موتور های پرده ، فقط کافیست که ریموت ERA P 99  را تهیه نمایید ، این ریموت قادر به کنترل و مدیریت 99 دستگاه مجزا اعم از روشنایی ، چراغ ها ، پرده های برقی بالارو و کناررو ، کرکره ها ، درب های پارکینگ ، حتی سقف متحرک منزل شما است . ب این ریموت شما قادرید سناریو های متعدد زمانی ، گروه سازی های خاص و مکان بندی های مجرای مخصوص به خودتان را داشته باشید . لازم به ذکر است که ریموت دارای صفحه نمایش رنگی با رابط کاربری بسیار ساده ، قابل شارژ و کاملا پرتابل می باشد.

برای کنترل منزلتان ، اعم از موتور های پرده برقی بالارو ، کرکره ها ، سایه بان ، سقف متحرک و روشنایی شما به راحتی میتوانید با استفاده از ماژول CORE که قیمت بسیار پایینتری نسبت به سیستم های هوشمند دارند ، از طریق اپلیکیشن با اینترنت ، خانه خود را مدیریت ، سناریو تعریف کرده و لذت ببرید.

بله ما تنها ارائه کننده پرده های برقی بالارو و کناررو در سایز و ابعاد بزرگ در تهران هستیم ، برای دیدن نمونه کارهای بزرگ و بررسی پروژه شما با تیم فنی ما تماس بگیرید.

موتورهای بالارو نایس سرعت 24 دور بر دقیقه را دارند که سرعت بسیار بالایی است ، سیستم پرده های بالارو ما سرعت 4.5 متر بر دقیقه به بالا را دارا هستند ، که برای مثال پرده های 3 متری را در کمتر از 40 ثانیه باز و بسته می نماید.